POLSKI ENGLISH

10 listopad 2005

Nowe kolekcje S&A hitem targów Złoto Srebro Czas 2005


6. edycja Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas zakończona. Organizatorami imprezy były Międzynarodowe Centrum Targowe i Pracownia Sztuk Plastycznych. Od 7 do 9 października w warszawskim Centrum Expo XXI swoją ofertę prezentowało 230 wystawców, głównie z Polski, ale także z Czech, Niemiec, Hiszpanii, Rosji, Indii, Turcji, Grecji, Włoch i Danii.

 

Hitem w ofercie S&A podczas tegorocznych targów była bezapelacyjnie nowa kolekcja, która trafi do salonów jubilerskich jeszcze przed Świętami. Mamy nadzieję że królować będzie tam do późnej wiosny.

 

Odebraliśmy mnóstwo słów uznania, przede wszystkim dla naszych projektantów.

 

Podczas targów odbyło się kilka konkursów, w tym konkurs publicznośći - Klejnot Polskiej Biżuterii". Z uwagi na regulamin konkursu "Klejnot Polskiej Biżuterii", nasza firma jako ubiegłoroczny laureat, nie mogła brać udziału w tegorocznej edycji. Pomimo to z nieskrywaną radością i satysfakcją przeyjęliśmy fakt iż laureatem tegorocznego konkursu została nasza serdeczna koleżanka, wieloletni adept S&A Studio Design pani Daria Jankowiak, która od kilku misięcy funkcjonuje już w ramach własnej pracowni. Jescze raz serdecznie jej gratulujemy.

 

Oto fragment rozmowy przeprowadzonej tuż po targach z Jakubem Mańczakiem - Vice Prezesem Zarządu S&A Bursztynowa Biżuteria:

 

1) Czy większa ilość wystawców bursztynowych nie sprawia, mimo zapewnień organizatorów, że tracą one powoli swój charakter i zbliżają się do targów gdańskich?

 

JM: Jak najbardziej zgadzam się z tą tezą. Mało tego poproszony o wypowiedż przed edycja targów w roku 2003 wskazywałem na takie zagrożenie. Myślę jednak, że tego problemu nie da się załatwić w sposób administracyjny. Targi to przedsięwzięcie komercyjne i to sprzedaż powierzchni jest priorytetem organizatorów. Boleję nad tym ale nie tracę nadzieji że również sam wizerunek imprezy stanie się równie istotne jak strona finansowa. Druga sprawa, nierozerwalnie związana z wyżej poruszoną kwestią, to forma prezentacji.

 

Targi Warszawskie, zamiast czerpać wzorce od renmowanych, światowych wystaw jubilerskich, sięgnęły po najgorsze wzorce z nad Motławy. Mam tu na myśli brak jednoznacznego zakazu handlu na stoiskach targowych. Sytuacja ta, poza zbliżeniem targów do targowiska, działa mocno destrukcyjnie na rynek. Myślę że jest to kwestia do poważnej dyskusji przed nastepną edycją.

 

2) Organizatorzy informują o bardzo zwiększonej liczbie kupców. Czy może to potwierdzić Pana firma. Co było hitem w ofercie S&A BB na tej imprezie targowej?

 

JM: To co mogę potwierdzić jednoznacznie to z pewnością zawiększyła się lista wystawców. Co do klientów nie byłbym już tak jednoznaczny. Rzeczywiście pojawiło się kilku kupców zagranicznych, zwłaszcza zza wschodniej granicy. Tu poraz kolejny wraca pytanie o tożsamość targów; międzynarodowe czy nastawione na klienta lokalnego?

 

Co do klientów z Polski to jak zwykle pozyskaliśmy kilku nowych partnerów aczkolwiek celem S&A na targach ZSC niezmiennie pozostaje budowanie i wzmacnianie relacji z aktualnymi odbircami.

 

aktualnosci/zsc2005-01.jpg

 

aktualnosci/zsc2005-02.jpg

 

aktualnosci/zsc2005-03.jpg

 

aktualnosci/zsc2005-04.jpg

13 kwiecień 2005
Amberif 2005 - podsumowanie